Wczytuję dane...
Współpraca i wsparcie

Firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy z naszą firmą prosimy o zarejestrowanie się na naszej stronie giftmania.com.pl W razie jakichkolwiek problemów z rejestracją prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 601 360 155


Ceny, rabaty i dostęp do cenników:

Po pozytywnej weryfikacji każdej Firmie/Instytucji zostaje założone konto w internetowej Platformie Zakupowej GIFTmania umożliwiające dostęp do aktualnych cenników wyjściowych (po zalogowaniu) i zamawianie produktów. Każdej firmie umożliwiamy również założenie konta poprzez formularz rejestracyjny (link do formularza "Zarejestruj mnie" zamieszczony jest w prawym górnym rogu strony).

Przy transakcjach gotówkowych proponujemy następujące rabaty:

  • wartość koszyka powyżej 300 zł brutto: 3%*
     
  • wartość koszyka powyżej 500 zł brutto: 5%*
     
  • wartość koszyka powyżej 700 zł brutto: 7%*
     
  • wartość koszyka powyżej 1000 zł brutto: 10%*
Podane powyżej rabaty obliczane są w sposób następujący:
System oblicza wartość wszystkich produktów dodanych do koszyka w cenach regularnych. Następnie sprawdza czy wartość osiągnęła jeden z podanych powyżej progów. Jeżeli tak - przydziela jeden z wyżej wymienionych upustów uzależnionych od osiągniętego progu na wszystkie produkty nie objęte żadnymi formami promocji/wyprzedaży/upustów cenowych.

Dla transakcji o wyższych wartościach rabaty rozpatrywane są indywidualnie. Możliwe jest również przyznanie stałych specjalnych warunków współpracy. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt (12 626 61 19 / bok@giftmania.com.pl). 


UWAGA:
Klientom, którym przysługują (lub zostaną przyznane) specjalne warunki współpracy umożliwiamy dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetowej Platformy Zakupowej w cenach z przyznanym (widocznym) rabatem. 

Zamówienia i ich realizacja:

  1. Zamówienia można składać bezpośrednio z poziomu internetowej Platformy Zakupowej GIFTmania jak również w formie pisemnej wysyłając je faxem na numer +48 12 626 61 19 lub mailem na adres: sklep@dil.pl
     
  2. Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest faktura VAT, faktura pro-forma, pisemne potwierdzenie lub potwierdzenie na drodze elektronicznej zawierające asortyment, ilość, wartość zamówienia i termin realizacji. 
     
  3. Wezwanie do zapłaty wystawiane jest w formie faktury pro-forma lub dokumentu "Zamówienie od klienta". Odbiór/wysyłka towaru wraz z fakturą VAT nastąpi po potwierdzeniu opłacenia faktury pro-forma lub dokonaniu przedpłaty przelewem (nie dotyczy to zamówień realizowanych za pobraniem). 

UWAGA:
W przypadku dokonania zamówienia za pośrednictwem platformy zakupowej i wybrania formy płatności: "Przedpłata przelewem na konto bankowe", uprzejmie prosimy o dokonanie wpłaty po otrzymaniu faktury pro forma, która zostanie przesłana mailem.

Dostawy towaru:

  1. Zakupiony przez Państwa towar może zostać dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej lub odebrany osobiście w siedzibie firmy 
    na ul. Balickiej 56 w Krakowie (teren Giełdy kwiatowej). 
     
  2. Przyjęte i potwierdzone zamówienia złożone do godziny 14.00 są realizowane w przeciągu 2 dni roboczych. 
     
  3. Czas dostarczenia przesyłki w dni robocze wynosi maksymalnie 24 godziny. 
     
  4. Przesyłki paczkowe realizowane są firmą kurierską DPD, przesyłki paletowe firma kurierską "JAS FBG". 
     
  5. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. 
     
  6. Koszt przesyłki paczki do 30 kg wynosi: 18.00 zł brutto (przedpłata na konto), 21.00 zł brutto (pobranie kurierskie). 

  7. Zamówienia wysyłane paczkami w których wartość produktów regularnych (nie objętych żadnymi formami promocji) przekracza kwotę 500 brutto  wysyłane są na koszt naszej firmy. 
     
  8. W szczególnych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do korekty kosztu przesyłki obliczonej przez system.
     
  9. Koszt transportu palet uzgadniany jest indywidualnie.
     
  10. Koszt dostawy doliczany jest do faktury. 
     
  11. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru, naruszenia opakowania paczki i taśm zabezpieczających lub uszkodzenia dostarczanych towarów w wyniku transportu, odbiorca zobowiązany jest do spisania protokołu szkody w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej do 7 dni od dostawy. Podpisany przez pracownika firmy spedycyjnej protokół należy przesłać na numer faxu +48 12 6266119 
    lub mailem na adres: sklep@dil.pl. Jest to warunek na wystawienie faktury korygującej za uszkodzony towar.
UWAGA:
Mimo iż dokładamy wszelkich starań podczas pakowania paczek zawierających figury gipsowe zdarza się, że podczas transportu figury te ulegają uszkodzeniu. W takim przypadku dokonujemy korekty faktury i płatności pod warunkiem spisania protokołu szkody w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej oraz przesłania (na koszt Klienta) uszkodzonej figury do naszej firmy.

Formy płatności

  1. Podstawową formą rozliczeń jest płatność gotówkowa oraz inne jej formy (pobranie, przedpłata przelewem). Klient może uzyskać kredyt kupiecki po uzyskaniu pozytywnego zaopiniowania przez właściciela firmy. 
     
  2. Dla dotychczasowych stałych kontrahentów firmy wszystkie dotychczasowe zasady współpracy finansowej pozostają nie zmienione. 
     
  3. Dane konta do płatności: PEKAO S.A. II O. W KRAKOWIE / 16 1240 1444 1111 0000 0935 4867

Wsparcie

Wszystkim naszym kontrahentom proponujemy wsparcie w sprzedaży zakupionych w naszej hurtowni produktów. Do każdego zamówionego produktu prześlemy komplet profesjonalnych zdjęć (bez znaku wodnego) i opisów do wykorzystania w serwisie internetowym i w innych materiałach drukowanych.