Firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy z naszą firmą prosimy o zarejestrowanie się na naszej stronie giftmania.com.pl W razie jakichkolwiek problemów z rejestracją prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 601 360 155
Ceny, rabaty i dostęp do cenników:
Po pozytywnej weryfikacji każdej Firmie/Instytucji zostaje założone konto w internetowej Platformie Zakupowej GIFTmania umożliwiające dostęp do aktualnych cenników wyjściowych (po zalogowaniu) i zamawianie produktów. Każdej firmie umożliwiamy również założenie konta poprzez formularz rejestracyjny (link do formularza "Zarejestruj mnie" zamieszczony jest w prawym górnym rogu strony).
Przy transakcjach gotówkowych proponujemy następujące rabaty:
- wartość koszyka powyżej 300 zł brutto: 3%*
- wartość koszyka powyżej 500 zł brutto: 5%*
- wartość koszyka powyżej 700 zł brutto: 7%*
- wartość koszyka powyżej 1000 zł brutto: 10%*
Dla transakcji o wyższych wartościach rabaty rozpatrywane są indywidualnie. Możliwe jest również przyznanie stałych specjalnych warunków współpracy. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt (12 626 61 19 / bok@giftmania.com.pl).
UWAGA:
Klientom, którym przysługują (lub zostaną przyznane) specjalne warunki współpracy umożliwiamy dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetowej Platformy Zakupowej w cenach z przyznanym (widocznym) rabatem.
Zamówienia i ich realizacja:
- Zamówienia można składać bezpośrednio z poziomu internetowej Platformy Zakupowej GIFTmania jak również w formie pisemnej wysyłając je faxem na numer +48 12 626 61 19 lub mailem na adres: sklep@dil.pl
- Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest faktura VAT, faktura pro-forma, pisemne potwierdzenie lub potwierdzenie na drodze elektronicznej zawierające asortyment, ilość, wartość zamówienia i termin realizacji.
- Wezwanie do zapłaty wystawiane jest w formie faktury pro-forma lub dokumentu "Zamówienie od klienta". Odbiór/wysyłka towaru wraz z fakturą VAT nastąpi po potwierdzeniu opłacenia faktury pro-forma lub dokonaniu przedpłaty przelewem (nie dotyczy to zamówień realizowanych za pobraniem).
UWAGA:
W przypadku dokonania zamówienia za pośrednictwem platformy zakupowej i wybrania formy płatności: "Przedpłata przelewem na konto bankowe", uprzejmie prosimy o dokonanie wpłaty po otrzymaniu faktury pro forma, która zostanie przesłana mailem.
Dostawy towaru:
- Zakupiony przez Państwa towar może zostać dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej lub odebrany osobiście w siedzibie firmy
na ul. Balickiej 56 w Krakowie (teren Giełdy kwiatowej).
- Przyjęte i potwierdzone zamówienia złożone do godziny 14.00 są realizowane w przeciągu 2 dni roboczych.
- Czas dostarczenia przesyłki w dni robocze wynosi maksymalnie 24 godziny.
- Przesyłki paczkowe realizowane są firmą kurierską DPD, przesyłki paletowe firma kurierską "JAS FBG".
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
- Koszt przesyłki paczki do 30 kg wynosi: 18.00 zł brutto (przedpłata na konto), 21.00 zł brutto (pobranie kurierskie).
- Zamówienia wysyłane paczkami w których wartość produktów regularnych (nie objętych żadnymi formami promocji) przekracza kwotę 500 brutto wysyłane są na koszt naszej firmy.
- W szczególnych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do korekty kosztu przesyłki obliczonej przez system.
- Koszt transportu palet uzgadniany jest indywidualnie.
- Koszt dostawy doliczany jest do faktury.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru, naruszenia opakowania paczki i taśm zabezpieczających lub uszkodzenia dostarczanych towarów w wyniku transportu, odbiorca zobowiązany jest do spisania protokołu szkody w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej do 7 dni od dostawy. Podpisany przez pracownika firmy spedycyjnej protokół należy przesłać na numer faxu +48 12 6266119
lub mailem na adres: sklep@dil.pl. Jest to warunek na wystawienie faktury korygującej za uszkodzony towar.
Formy płatności
- Podstawową formą rozliczeń jest płatność gotówkowa oraz inne jej formy (pobranie, przedpłata przelewem). Klient może uzyskać kredyt kupiecki po uzyskaniu pozytywnego zaopiniowania przez właściciela firmy.
- Dla dotychczasowych stałych kontrahentów firmy wszystkie dotychczasowe zasady współpracy finansowej pozostają nie zmienione.
- Dane konta do płatności: PEKAO S.A. II O. W KRAKOWIE / 16 1240 1444 1111 0000 0935 4867
Wsparcie
Wszystkim naszym kontrahentom proponujemy wsparcie w sprzedaży zakupionych w naszej hurtowni produktów. Do każdego zamówionego produktu prześlemy komplet profesjonalnych zdjęć (bez znaku wodnego) i opisów do wykorzystania w serwisie internetowym i w innych materiałach drukowanych.